tisdag 1 april 2014

Long time no see!

So in the darkness of winter (almost no snow this year in Stockholm :( ) I have been busy buying new exciting materials, discovering new stuff that inspirers me and of course: I have been making lots of new awesome jewelry.
And there have been very little attention paid to this blog, sorry about that, from now on I'm going to try to post something here at least every week, instead of once every 3 month, hihi, wish me luck!


Nu var det länge sen jag la upp något på bloggen!
Under det här mörka vinterhalvåret som har gått förbi har det nästan inte varit någon snö alls som har lyst upp de mörka dagarna här i Stockholm.
Men vintermörkret lider mot sitt slut och det känns riktigt skönt, dagarna är ljusare lite längre för varje dag som går.
Under vintern så har jag hållit mig sysselsatt med att köpa nytt spännande material, hitta nya inspirationskällor och så har jag såklart gjort massa nya läckra smycken.
Däremot har jag inte spenderat så mycket tid med bloggen, ber om ursäkt för det, jag ska från och med nu försöka bli lite mer aktiv här och lägga upp något minst en gång i veckan - istället för en gång var tredje månad. Hihi önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar